Άννα Καμμή: Λείπει ο στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής προβολής

Η Άννα Καμμή εκπρόσωπος της ΚΕΠΟΜ στην Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης του Δήμου Μυκόνου που συνεστήθη πρόσφατα και συνεδρίασε προχτές, ανέπτυξε τις απόψεις και τις προτάσεις της τονίζοντας ανάμεσα στα άλλα και τα εξής:

Αυτό που έλειπε τόσα χρόνια ήταν ο στρατηγικός σχεδιασμός τουριστικής προβολής.

Η Μύκονος  εξαιτίας της ομορφιάς της και της ιδιοσυγκρασίας των κατοίκων της απέκτησε τεράστια φήμη,έγινε brand name στην παγκόσμια τουριστική  αγορά  και «έτρεχε» μόνη της. Η δημοφιλία της βασίζεται σε στοχευμένες κινήσεις που έκαναν κυρίως οι επιχειρηματίες του χώρου για να προβάλουν τις δικές τους επιχειρήσεις  και έτσι κατ’ επέκταση πρόβαλαν και το νησί.

Ο ίδιος ο Δήμος μέχρι σήμερα δεν είχε στους πρωταρχικούς σκοπούς του τον σχεδιασμό τουριστικής προβολής με όραμα και προοπτικές ανάπτυξης. Αυτό αποτυπώνεται και στην απαξίωση που καταδίκαζε μέχρι σήμερα την Τουριστική Επιτροπή του.

Από το κλίμα συνεργασίας  που υπάρχει στην σημερινή συνεδρίαση διαφαίνεται ότι όλα  αυτά μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο. Είναι πολύ θετική η παροθσία στην επιτροπή αυτή πολλών νέων μελών , κυρίως πολιτών, ανθρώπων του χώρου με όρεξη και μεράκι, αλλά κυρίως με γνώσεις.

Η Τουριστική προβολή για το 2014 έχει ήδη αποφασιστεί *

Όπως μπορούμε ακόμη και σήμερα  να  κάνουμε κινήσεις που θα βελτιώσουν την  τουριστική μας εικόνα:

Βραχυπρόθεσμα, για την τρέχουσα χρονιά:

·         Περίπτερα  πληροφοριών.

Είναι πολύ απαραίτητα, η απουσία τους συντελεί στην δυσαρέσκεια των επισκεπτών για τις τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρει ο τόπος.

·         Συμμετοχή του Δήμου στο Τουριστικό πρόγραμμα της Περιφέρειας ΝΑ με ένταξη στο έτος Πολιτισμού (καλαντάρι εκδηλώσεων, portal, παρατηρητήριο).

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορούμε να ενταχθούμε εύκολα και ανέξοδα με τους εξής τρόπους:

Α. Ζητώντας την συνδρομή όλων των φορέων, συλλόγων  του τόπου (πολιτιστικών, αθλητικών κλπ) ώστε να μας ενημερώσουν για τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις που έχουν για το 2014 και  ο Δήμος μαζί με τις δικές του να τις στείλει στην περιφέρεια, ώστε να συμπεριληφθούν στο καλαντάρι εκδηλώσεων.

Β. Να ζητηθεί από την Περιφέρεια  η χρηματοδότηση συγκεκριμέων εκδηλώσεων όπως αυτή που προτείνει η λέσχη Γαστρονομίας Μυκόνου και αφορά στην προβολή τοπικών προϊόντων, ειδικά της κοπανιστής (θα αναπτυχθεί από τον κ. Δημ. Ρουσουνέλο).

Μετά από επικοινωνία μου με την κ. Φτακλάκη, γνωρίζω ότι υπάρχει περιθώριο χρηματοδότησης από την ΠΝΑ, αρκεί η απόφαση του Δήμου Μυκόνου να παρθεί πριν την συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής της ΠΝΑ, που θα γίνει στις 10/3/2014. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να έρθει στο ΔΣ του Δήμου Μυκόνου άμεσα.

·         Επικοινωνία με Υπουργείο Τουρισμού για το θέμα των Τουριστικών Κατοικιών και επαύλεων.

Εδώ, στο ΦΕΚ για το νέο Χωροταξικό στον Τουρισμό προβλέπεται άνιση μεταχείριση για τους ιδιοκτήτες τουριστικών κατοικιών  και επαύλεων, αφού για τους πρώτους απαιτείται έναρξη στην Δ Ο Υ και ασφάλιση από ασφαλιστικό φορέα ενώ για τους δεύτερους   όχι, αλλά πολύ πιο ευνοϊκοί όροι μίσθωσης.

·        Υιοθέτηση της καμπάνιας ΞΕΕ για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ,

Μακροπρόθεσμα

·         Στοχευμένες κινήσεις για την διεύρυνση της τουριστικής σεζόν για όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους με υιοθέτηση διάφορων μορφών εναλλακτικού τουρισμού.

·         Αλλαγή των  τουριστικών  εντύπων του Δήμου.

·          Στοχευμένες κινήσεις στην αγορά κρουαζιέρας.

*Περισσότερα για τις θέσεις της Κίνησης Ενεργών Πολιτών
για τον Τουρισμό, εδώ: kepom-τourism14

Συντάκτης: kepom

Η Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μυκόνου έχει έδρα τη Μύκονο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s