Κέλλυ (Καλλιόπη) Δοβέλου: ονειρεύομαι τη Μύκονο του δικού μου παραμυθιού

Posted on Updated on

Συνεχίζουμε την επίσημη δημοσιοποίηση ονομάτων, φωτογραφιών και
βιογραφικών των συμπολιτών μας που συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο
της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Μυκόνου για τις Δημοτικές Εκλογές
της 18ης Μαΐου 2014 με επικεφαλής την Άννα Καμμή.

Κέλλυ (Καλλιόπη) Δοβέλου

DOVELOU KELLYΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πεντέλη.
Όταν ήμουν εννέα χρόνων έχασα τον πατέρα μου κι αυτό υπήρξε ένα σημαντικό γεγονός που σημάδεψε την ζωή μου.
Τελείωσα την γαλλική ακαδημία.
Σπούδασα δημοσιογραφία στις Σχολές Όμηρος.
Παρακολούθησα μαθήματα κεραμικής στον Πανελλήνιο Σύλλογο Κεραμιστών, στο Μαρούσι.
Στην αρχή της επαγγελματικής μου καριέρας δούλεψα σε εφημερίδες.
Υπήρξα μέλος θεατρικής ομάδας.
Στη συνέχεια εργάστηκα για τρία χρόνια στο τμήμα του Γαλλικού Εμπορικού Επιμελητήριου στην Αθήνα.
Η ζωή και η μοίρα με έφερε στην Μύκονο, όπου ερωτεύτηκα και παντρεύτηκα τον Τάσο Πολυκανδριώτη, με τον οποίο υιοθετήσαμε δυο αγόρια το Δημήτρη και το Νικόλα.
Στη Μύκονο δούλεψα για 10χρονια στο εστιατόριο «τα Κιούπια».
Πολλοί θα με θυμάστε τα τελευταία χρόνια ως υπεύθυνη στο βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης. Εργάστηκα εκεί για 7χρονια. Ήταν μια δουλειά που πολύ αγάπησα.
Η ανησυχία μου για την γραφή και η αγάπη μου για τα παιδιά με οδήγησαν να οργανώσω Εργαστήρι δημιουργικής απασχόλησης, όπου παρέδιδα μαθήματα γραφής παραμυθιού και κατασκευής κούκλας.
Μέσα από τα προγράμματα του ιδιωτικού σχολείου της Μυκόνου «Σύγχρονη Παιδεία» κάνω το ίδιο και τώρα, στα καλοκαιρινά του τμήματα.
KEPOM Kelly Dobelou
Η μεγάλη μου όμως αγάπη και πεδίο έκφρασης της δημιουργικότητάς μου είναι οι κούκλες μου τις οποίες συνεχίζω να κατασκευάζω με ιδιαίτερη φροντίδα.

Αποφάσισα να ακολουθήσω την Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μυκόνου, γιατί ονειρεύομαι την Μύκονο του δικού μου παραμυθιού και πιστεύω πως η ΚΕΠΟΜ μπορεί να τα καταφέρει!

 

One thought on “Κέλλυ (Καλλιόπη) Δοβέλου: ονειρεύομαι τη Μύκονο του δικού μου παραμυθιού

    […] Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πεντέλη. Όταν ήμουν εννέα χρόνων έχασα τον πατέρα μου κι αυτό υπήρξε ένα σημαντικό γεγονός που σημάδεψε την ζωή μου. Τελείωσα την γαλλική ακαδημία, σπούδασα δημοσιογραφία στις Σχολές Όμηρος και εργάστηκα για τρία χρόνια στο Γαλλικό Εμπορικό Επιμελητήριο στην Αθήνα. Στην Μύκονο ερωτεύτηκα και παντρεύτηκα τον Τάσο Πολυκανδριώτη από την Άνω Μερά, με τον οποίο υιοθετήσαμε δυο αγόρια το Δημήτρη και το Νικόλα. Δούλεψα για 10χρονια στο εστιατόριο «Κιούπια» και στη συνέχεια για 7χρονια ως υπεύθυνη στο βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης. Οργάνωσα Εργαστήρι Δημιουργικής Απασχόλησης, όπου παρέδιδα μαθήματα γραφής παραμυθιού και κατασκευής κούκλας. Το ίδιο κάνω και τώρα μέσα από τα θερινά προγράμματα του ιδιωτικού σχολείου «Σύγχρονη Παιδεία». Η μεγάλη μου όμως αγάπη είναι οι κούκλες μου τις οποίες συνεχίζω να κατασκευάζω με ιδιαίτερη φροντίδα. Αποφάσισα να ακολουθήσω την Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μυκόνου, γιατί ονειρεύομαι την Μύκονο του δικού μου παραμυθιού και πιστεύω πως η ΚΕΠΟΜ μπορεί να τα καταφέρει! Περισσότερα: https://kepom.wordpress.com/2014/03/26/dobelou/ […]

Σχολιάστε

