Στέφου Ελένη: ενεργός και συνειδητός πολίτης σημαίνει δημιουργός της ζωής μου και παράδειγμα για τα παιδιά μου

Posted on

Συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο*
της Κ.Ε.ΠΟ.Μ. για τις Δημοτικές Εκλογές
της 18ης Μαΐου 2014

Στέφου Ελένη
και φοιτήτρια στο δεύτερο πτυχίο
και εργαζόμενη και μητέρα τριών παιδιών

KEPOM STEFOU ELENI lΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ονομάζομαι Ελένη Στέφου, κατάγομαι από το Αίγιο Αχαίας και είμαι 42 ετών.
Έχω Πτυχίο Οδοντοτεχνίτη.
Είμαι Δασκάλα της τεχνικής εκγύμνασης HATHA YOGA.
Είμαι φοιτήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και κάνω σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό.
Εργάζομαι ως Γραμματέας Δικαστικού Επιμελητή.
Είμαι μητέρα τριών παιδιών, ζω και εργάζομαι στη Μύκονο εδώ και 18 χρόνια.
Η Κίνηση Ενεργών Πολιτών Μυκόνου είναι μία ομάδα που εργάζεται για το κοινό συμφέρον με πολύ αγάπη για την Μύκονο και όχι για την εξυπηρέτηση των ιδιωτικών
συμφερόντων.
Μόνο με πυξίδα την Παιδεία και τον Πολιτισμό μπορούμε να βγούμε από τα προσωπικά, κοινωνικά και οικονομικά αδιέξοδα.
Είμαι ενεργός και συνειδητός πολίτης και αυτό σημαίνει ότι είμαι δημιουργός της ζωής μου και παράδειγμα για τα παιδιά μου.

*Συνεχίζουμε την επίσημη δημοσιοποίηση ονομάτων, φωτογραφιών και
βιογραφικών των συμπολιτών μας που συμμετέχουν στο ψηφοδέλτιο
της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Μυκόνου για τις Δημοτικές Εκλογές
της 18ης Μαΐου 2014 με επικεφαλής την Άννα Καμμή.

Σχολιάστε

